2009.09.19. - Meglepi nap :)

 2009.09.19. 17:03

Azt mondják, egy vicc minden újszülöttnek új. Nos én tegnap hallottam két aranyos viccet. Meglehet hogy régiek, de nekem tetszettek. :) Ezért a mai napon ezeket teszem közzé:

1.
- Mit eszik a vegetáriánus vámpír?
- Vérnarancsot...

2.
Fut ki a csiga az erdőből. Megállítja a róka.
- Hová futsz ilyen szélsebesen csiga?
- Hát te nem hallottad? Az erdőt ellepték az adóellenőrök! Féltem a házam, így menekülök.
- Nekem nincs házam - mosolyog a róka.
- Nana róka, gondolj csak bele, mi az amid van!
- Hááát, a családban mindenki nagyon szép bundára tett szert, igazad van, inkább szólok nekik is, meneküljünk együtt!
Futnak hát tovább a csiga meg a róka, az utóbbi családjával együtt. Találkoznak a gólyával.
- Hát ti? Hova siettek ennyire?
Elmondják.
- Na én cseppet se félek! Van egy sz*ros kis fészkem egy rozzant kéményen, na azt ugyan megnézhetik!
- Nana gólya! - szól a csiga. - Gondolj csak bele! Fél év itthon, fél év külföldön... Vajon miből telik rá?!

 

 

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr101392939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása