Csütörtök. Ma nagy elhatározásra jutottam. :)
Szerintem engem sokkal több dolog érdekel, mintsem hogy egy téma köré tudjam összpontosítani ezt a felületet, így:

Hétfőnként - egy sztorit osztok majd meg Veletek,
Kedden - kaptok egy idézetet,
Szerdán - közkinccsé teszem receptes füzetkém egyik gyöngyszemét,
Csütörtökön - "Amit látni érdemes" nap lesz,
Pénteken - programajánló,
Szombaton - mhm... az legyen mindig meglepi :)
Vasárnap - pedig egy fotót teszek ki a kritikusoknak, azaz Nektek!

 Ma a Nyíregyházi Állatparkra hívom fel a figyelmeteket!

 

Ezt a képet ott készítettem, de szerintem szervesen kapcsolódik a tegnaphoz... Látjátok? Két kézzel kap a lángosom receptje után! :)

Na jó, egy kis infó a Zoo-ról. Nem mondanám magam gyermeknek, azért mindig sikerül 3 éveskén végiggyalogolni a parkot, hogy aztán kellemesen elfáradjak a nap végére. 30 hektárnyi erdős területen olyan ritkaságokat láthatsz itt, mint a fehér tigris, orszarvú, jegesmedve, illetve egy beszélő papagáj: bár utóbbinak a szókincse lehet csupán egy "Hello", én ugyanis még nem hallottam mást tőle. Szóval nagyon sok látnivaló, kellemes program még felnőttebbeknek is.

 

Címkék: fotó utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr741372886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása