Magam vagyok sorsom Ura, lelkem hajóján kapitány!

Amikor még kisebb voltam, és valami rossz dolog ért, sokszor gondoltam arra, hogy majd eljön még egyszer az én időm, ezért vígasztaltam magam a fenti sorral. Igazából ki is tud minket megbántani? Csak az, kinek sikerül a lelkünkhöz közel férkőznie. A harag azonban sosem jó tanácsadó. Ha valakire meg hosszantartóan neheztelünk, akkor igazából magunkon állunk bosszút. Így inkább aktívan gyakorlom a mai napig is a megbocsájtást. Azonban vigyázat! Nem felejtek! :)

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr691367339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása