2011.09.12. - 35 éves lettem :)

 2011.09.15. 18:05

Életem egyik legszebb szülinapja várt rám ezen a napon. Már hajnalban akadt pár köszöntőm, akik előtt nem volt titok, hogy 1:30 és 2 óra között születtem valamikor. :)

A reggel aztán egy Pret A Manger -es szendviccsel indult, Robin jóvoltából, aztán lehuppantam a net elé, és míg kedvesem dolgozott fogadtam a köszöntők jókívánságait.

Főztem kikapcsolódásként egy fincsi krumplifőzeléket, amit már Tiborral együtt ebédeltünk meg, majd irány a város, mert színházjegyet kaptam meglepi gyanánt. :) Szuper jó volt, a STOMP ütőegyüttes koncertjét néztük meg. Íme egy kis ízelítő:

https://www.youtube.com/watch?v=uuY_k1WoH3Y&feature=related

Én nagyon élveztem! :) Aztán jött a Burger King majd a "Meki" - ahol nem ettünk semmit. :D Hazaérkeztünk éjfél körül, majd gyors zuhany és alvás volt. :)

Az elmaradhatatlan lista pedig, akik széppé varázsolták a napot:

1. Anya és Apa :)
2. Gémesi Laló és szülei :)
3. Tibor <3 akitől oly sok mindent kaptam, többek között elvitt a Stomp koncertjére :)
4. Tamás
5. Sanyi és Mártika
6. Anna és Lajos
7. Major Lajos és Gabi
8. Sebestyén Laci
9. Schwarcz Era
10. Szabina
11. Lévai Kriszta
12. Konrád
13. Tőzsér Réka
14. Emma
15. Czine Reni
16. J&B
17. Ördög János
18. Major Sanyika és a család
19. Gábor
20. Space
21. Irma
22. Dalmadi Évi
23. Josh
24. Bea
25. Berkesz Ati
26. Islik Noémi
27. Krisz
28. Muci és a család
29. Magdi néni és a család Pápáról
30. Nagy Viki - Isaszegről
31. Milán és a család - Görögországból
32. Mami
33. Terike néni és Géza bácsi
34. Kovács Réka és Gyuri
35. Balla Zsófi
36. Sári Gábor
37. Vágner Szilvi
38. Berkesz Judit
39. Esztike és a család
40. Goór Gábor
41. Janka Imola
42. Rácz Bettina
43. Német Ildi :)
44. Tücsökmókus
45. Lafferton Laci
46. Kondor Vivien
47. Kristóf :)

48. Szabóné Halasi Ági
49. Gavin & Lynne
50. Dalma
51. Meli
52. Jessy
53. Vicki
54. Fenyvesi Anna
55. Julcsi
56. Mirjam
57. Maliha & Habiba

58. Garamszegi Krisztina
59. Krisztina Olofsson :)
60. Marika néni - Canadából
61. Papp Tibi és a család
62. Tiborom anyukája és a család :)
63.
 Tárnok Zsolt
64. Timi és a Jakab család :)

Remélem nem hagytam ki senkit! Ha mégis, akkor tessék visítani! ;)

Címkék: zene család ünnep ősz barátság vicces ajándék sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr203229988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása