Álom volt, valóság lett. Képzeljétek! 5 nappal a koncert előtt még nem is tudtam, hogy valóban ott leszek-e, vagy nem. Aztán drága nagymamimnak a közbenjárása révén - ezer köszönet se elég érte - bejutottam a Dingwalls-ba. :)

Mit mondhatnék... Jókor voltam - jó helyen, mert aznap igenis nekem ott volt a helyem! :) Ráadás is volt, kaptam fotós engedélyt! Az pedig már nálam a boldogság csúcsa... :)

Köszönöm szépen, és TCS után szabadon "Adjon az ég" nektek is mindent, amit szeretnétek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr162971759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása