Bejártam a nagy világot,
Láttam sok-sok szép virágot. 
A legszebbre most találtam, 
Hogy öntözzem, alig vártam. 
Piros tojás, fehér nyuszi, 
Locsolásért jár egy puszi. :)

Micsoda világot élünk! Senki nem tett meg annyi km-t, hogy megelőzze hervadásomat... :D Na, nézzük a jó oldalát! Így csak kedvenc illatom lengett körül és adta láthatatlan köntösömet. A nap javarésze azzal telt, hogy kipihenjük a tegnapot. :D Éhség szinte abszolut nem jelentkezett senkinél, ennek ellenére azért belakmároztuk a tegnapi maradékokat, no meg egy kis fagyira is találtam a freezerben... :D Jujujujj... Lefagy az ujjam, mert egyik kezemben a félig tele :) (vagy a már félig kiürült :() jégkrém, míg másikkal irogatok Nektek két kanálka között... ;)

No, azért akadt locsolóm, aki így vagy úgy küldött egy liccs-loccs feliratot ünnepi üzenet gyanánt. A sorrend pedig - mert hogy igen, kicsi lányka korom óta minden évben vezetem ki hanyadiknak fut be, ami alapján kap végül a következő évben mindenki szépre festett tojást, - a következő:

1. Molnár Tibi (fogalmam sincs hogyan, de valahogy majdcsak megoldom... :))
2. Várkonyi Zsolt (úgyhogy lesz egy másik fotóalanya nemsokára)
3. Berkesz Ati (...hány éve is?! :D )

Különdíjasok:

Apukám - alanyi jogon ;)
Sanyi - mert olyan sok uborkát eszik a kedvemért ;)
Belső Péter - pedig a szép versért :)

További áldott Ünnepeket kívánok Nektek!

Címkék: vers család húsvét barátság elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr262861760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása