2010.12.18. - Gospel koncert

 2010.12.20. 00:53

Hűha! Sosem hinnétek el, hogy milyen tökéletes nap volt a mai! Timi meghívott egy Gospel koncertre, ahol nem csupán nagyon kedves és szép karácsonyi énekeket hallhatott az ember, de újabb megerősítést kapott a leckéből, hogy az ünnep nem az ajándékozásról szól elsősorban! :) Igen, tudjuk... Sajnos kevesen veszik észre az igazat, kevesen látják mekkora öröm kell hogy áthasson bennünket karácsonykor. Épp ideje azonban, hogy a fény felé fordítva arcunkat elfogadjuk, hogy odafent igenis látják a jövőnket. A jövőnket, amely szép is lehet. Hogy valóban így lesz-e, az azonban csak rajtunk múlik.

Törődjetek többet azokkal, akik fontosak számotokra! Mondjátok meg, hogy fontos Nektek, hogy szeretitek Őket. Erre mindenkinek szüksége van! A szavak, melyeket oly sokan lekicsinyelnek, sokkal nagyobb ajándékot képezhetnek, mint a fizikálisan is fogható tárgyaink.

Persze egy meglepetés mindig még jobban fokozhatja a szavak erejét. Fokozhatja, de nem helyettesítheti azokat! Én ma ezt tapasztaltam meg sok minden más között. A koncert után úgy éreztem, hogy egy kicsit a föld felett járok. Az emelkedett hangulatom pedig a ruhatárnál fokozódott. Miután Mirjammal és Timivel kicsi beszélgetés után sorra kerültünk, én már mosolyogva vettem is fel a kabátomat, amikor hirtelen megállt Timi előttem egy dobozkával. Egy torta lapult benne, csak nekem! El tudjátok képzelni?! Egy torta, pedig nincs is születésnapom! A sál még félig a kezemben volt, egyszerűen félbe maradt a mozdulat. Elállt a lélegzetem is egy pillanatra, és bár Timi felvetette a lehetőséget, hogy otthon is megnézhetem, én nem bírtam magammal, és már bontottam is ki, hogy meglássam, vajon milyen szépségeset alkotott nekem... Ó, igen! Saját maga készítette a fondant bevonatot is!

Már ekkor elhatároztam, hogy majd csak holnap vágom meg, amikor arany-vasárnapi ebédnél összegyűlik a család majd Nagymaminál... :) És még valami. A csodaszép rózsák alatt nagyon finom narancstorta lapult meg.

Itt mutatom a fotót Timi tortájáról, mert a holnapi bejegyzés már másról fog szólni...

Drága Timi! Köszönöm Neked ezt a csodás, ajándékokkal teli napot! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr492527107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása