Ma Timi barátnőm hívott meg egy kreatív délutánra. :) Hű, de mennyire nekem való hely volt! Nagyon jól éreztem magam, és olyan jó volt látni, hogy nem csak én tudok belemerülni az alkotásba, hanem a kicsik és kísérő szüleik vagy akár egyetemista fiatalok legalább annyira! :)

Lehetett cserepet decoupage technikával díszíteni - ezt idő hiányában kihagytam -, filcből kitűzőt varrni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Méhviaszból gyertyát készíteni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Azt is megtanultam, hogyan kell patchwork technikával karácsonyi gömböket készíteni:
http://videosmart.hu/video/hogyan-keszitsunk-karacsonyfa-gomboket-patchwork-technikaval

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Timi megmutatta, hogyan kell dolgozni a foundant-nal:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No és én is vittem valamit. Az én asztalomnál a karácsonyi terítéshez kaptak hajtogatási ötleteket a kicsik, de főleg a háziasszonyok. Ezt az ötletet hamarosan egy külön posztban találjátok majd! :)

Szofinak: Boldog Születésnapot Drága!

Címkék: kreatív fotó ünnep barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr122516487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása