2010.11.19. - Erzsébet nap

 2010.11.18. 18:39

Ha hiszitek, ha nem, én is ünneplek! Ma 17 éve van jogosítványom. El sem hiszem... De Ti azért nyugodtan, mert igaz! Szerintetek mivel ünnepeltem? Naná, hogy kigurultam a közútra! :)

Alig találtam egy ide illő fotót, de azért mégis akadt... ;)




 

 

 

 

Isten éltesse minden jóval Német Laci és Ildikó édesanyját - Erzsikét, a két csoporttársamat, Zsóka nénit Budapesten, Renáta édesanyját és minden ismerős és ismeretlen névnapost! :)

Címkék: fotó család ünnep barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr932457716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedway Sanyi 2010.12.07. 06:14:21

Jessivel az Astrában. Tudod, hogy ma megy Oxfordba felvételi beszélgetésre ? Sany...

Favale 2010.12.07. 09:25:55

@Speedway Sanyi:
Nagyon szorítok Neki, hogy sikerüljön! Bár pontosan tudom, hogy nagyon okos az én drágaságom! :)
süti beállítások módosítása