2010.11.09. - Megérkeztek

 2010.11.10. 08:42

Közeleg a tél... Mi sem bizonyítja ezt jobban annál a ténynél, hogy egyre több a varjú. Ha délután 4 óra körül felnézel az égre, szinte biztosan látni fogod őket Te is. Nekem van egy kis csapatom, akiket minden télen figyelemmel kísérek. Könnyű felismerni őket, mert van egy nagyon öreg példány közöttük, akit ugyan még nem sikerült lefotóznom, de már sokszor megcsodáltam. Általában egy fáról figyeli, hogy mizu, aztán ha valami élelemfélét fedez fel, elsőként megy felderíteni a terepet. Ha biztonságosnak véli a környéket, hangos károgással hívja a többieket. Én már nevet is adtam neki. :) Ő a "Gatyás Vezér"! :) Azért gatyás, mert a tollai kicsit rá vannak nőve a lábára. Szóval ha sikerül lencsevégre kapnom, akkor feltétlenül meg fogjátok ismerni, de addig is egy másik varjúról kaptok egy konzervfotót. Nem olyan jó, mert amikor készítettem, már erősen sötétedett, de a pillanat nekem mégis olyan szép volt... na de döntsétek el Ti:

Címkék: fotó ősz tél állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr202437747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása