Már leírtam Nektek, hogy hogyan készítem. A lényeg ugyan az. Ezek a tököcskék utánam kiabáltak, hogy:
     - Vigyél haza, kérlek! :)
Így sütőben megfonnyasztottam őket. Műanyag késsel meghámoztam, majd turmix gépbe tettem, 7 evőkanálnyi csípős lecsóval. Kicsi mustárt tettem még hozzá, és sót, meg frissen őrölt borsot, aztán az egészet egy fazékba tettem, és összefőztem. A fokhagymát csak azért hagytam ki, mert Anyukám nem tud túl fokhagymás dolgokat enni. Végülis nem gond, mert úgyis pirítóson feltétként fogyasztjuk, szóval aki akarja, az a kenyérre kenhet magának fokhagymát is. :) Nagyon fincsi lett, egy baja van... Kevéééééééééééééééééés! :D

Címkék: kreatív fotó vicces receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr372437714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása