Nem, ez nem egy leleplező cikk lesz egy mezőgazdasági csalásról... :) Nem, nem! Ez csupán az egyik régen készített receptem. A kínai éttermekben szokott lenni hasonló, de én jobban szeretem, amit én magam készítek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lényege, hogy készítsünk egy sűrű palacsintatésztát, azaz kb fele annyi tejet tegyünk a megadott egyéb adagokhoz. Fontos, hogy a masszánkba ne tegyünk olajat! Ebbe a masszába dobáljuk bele, majd szedjük forró, fél ujjnyi olajba egyesével a megpucolt gyümölcsdarabkákat. Hogy pontosan milyen gyümiből készíted, annak csak a fantáziád szabhat határt. Nekem a kedvencem az alma és a banán így elkészítve - fahéjas cukorral tálalva. Fogyasztható magába (vagy társaságban is... ;)), lekvárral és csoki vagy egyéb öntetekkel, akár vaníliasodóval is! :)

Fantasztikusan fincsi, próbáld ki és meglátod! Jó étvágyat! 

Címkék: fotó receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr842435968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása