2010.10.31. - Halloween

 2010.11.04. 10:26

 Sokat törtem a kicsi fejemet, hogy vajon mit is tegyek fel erre a napra. Aztán az élet megoldotta ezt a problémát is. A minap angol óráról kifele jövet beléjük botlottam. Gyorsan hazavágtattam a Nikonomért, remélve, hogy megvár a téma. Így is lett... Ti láttatok már denevért?! Én most először! Még jó, hogy nem nagyobb, mert így is elég félelmetes kis jószág. Bár meg nem mértem, de a legnagyobbik foga nem éri el az 1 mm hosszúságot... :) Igen, asszem ez már szakmai ártalom... ;)

Címkék: fotó ünnep ősz sztori állatok meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr242422612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása