2010.10.23. - Béka

 2010.10.24. 22:06

Szeretnék megmutatni Nektek egy pólót. Az elején egy béka van, flitterekből és gyöngyökből kirakva. Nem én készítettem, de szerintem nagyon aranyos! Istanbulban láttam, ott fotóztam le, hogy majd egyszer, ha sok időm lesz, csinálok a mintájára valami hasonlót. Mostanában nagyon kevéske időm van kreatívkodni, sajna, így most csak konzervált ötletgyűjteményemből kaptam ki ezt itt:

Fanni, Gábor, Lóri, Norbi - Remélem legközelebb máshol "kötünk ki", vagy inkább házibuli?! ;)

Ja igen, majdnem elfelejtettem! Ma megharapott egy kutyus... Csak semmi izgalom, nem komoly! Csak felületi sérülést szenvedtem... :) Az egész vicces, mert a kicsi méretű, négylábú macskaüldözők rám mindig veszélyesebbek, mint a nagyobb kutyák...

Címkék: fotó család utazás barátság vicces sztori állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr242396201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása