Ennek a fotónak története van. Megálltam a parton, és fotózgattam, aztán utamat tovább akarván folytatni bepakoltam magamat az autóba. Ahogyan behúztam az ajtót, a visszapillantó tükörben megpillantottam ezt a fát. A nap épp akkor kezdett kibújni a felhő mögül, és egyre szebb színekbe öltöztette ezt a szív alakú kicsi fát. Pár másodpercig csak gyönyörködtem benne, aztán kipattantam, és megörökítettem Nektek ezt a tökéletes pillanatot.

Nemrégen indítottam ezt a fát egy amatőr versenyen is. Még nem zárult le a szavazás, szóval még akármi is lehet, bár nem hiszem, hogy nyernék bármit is magán a versenyen. Egy valamiért azonban mégis érdemes volt indítani. Azokért a levelekért, amiket ismeretlen emberektől kaptam érte. Milyen jó, hogy a szív mindenhol a szeretet jelképe. Így és az angol nyelv segítségével a határok teljesen átléphetővé váltak...

Drága Szüleim! Ezzel a fotóval kívánok Nektek nagyon sok boldog Házassági Évfordulót!

 

Címkék: fotó család utazás ünnep ősz sztori meglepetés álomkép

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr802387522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása