2010.10.14. - Jablanac

2010.10.16. 21:47

Egy kicsi kis falu az Adria partján. Lélekszámilag alig több, mint 100 ember lakhat benne maximum. Mi a Hotel Ablanában szálltunk meg, ami egészen jó színvonalon látja vendégül az erre tévedő szállást kérőket, a maga 3 csillagával. A legfőbb forgalma a kicsiny falunak azon okból van, hogy innen indul a komp a közeli szigetre/szigetekre? Ki tudja... Valahova megy, az tuti. És jön is vissza, ami biztató jel... :)

Kiláthatunk szinte minden szobából a tengerre. Vagy a nagy kékségre, vagy pedig az öbölre. Sok a cicus, mint minden tengerparton ahol jártam. Találhatsz itt régi épületeket, egy kicsit szegényes templomot, de a mindennapi élet jelei is ki vannak csipeszelve a ház oldalára. Pálmafa nem sok van, és a homokos strand is hiányzik egy igazi nyaraláshoz, ám egy őszi pihenéshez, amikor az ember már nem vágyik a vízbe, csak jó nagy sétákra, ahhoz kiváló. Jártunk azért egy valamikori strandon is, legalábbis úgy gondoltuk, hogy az lehetett, bár szerintem nem is fogják felújítani - a kompforgalom miatt úgysem hiszem, hogy lehetne szabadon strandolni.
A legkedvesebb élményem, amikor együtt reggeliztünk a teraszon, októberben. Élveztem a nap melegét, ahogy azt már írtam is Nektek, míg a forró kávé belülről tette meg a várt hatást. A kenyér illata valami fantasztikus volt, mintha csak éppen kihűlt volna, olyan frissen roppant a héja. Az almalé, amit kaptunk szintén mennyei volt, mintha egy gyümölcsbe harapott volna bele az ember. Aztán ott voltak még a felvágottak, sajtok, májpástétom és a különféle dzsemek. A zöldség kicsit hiányzott, nade bizti ez az egyik oka, hogy nem 4*-os a hely... :) Képekben pedig mindez így néz ki:

Címkék: fotó utazás ősz barátság sztori álomkép

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.