2010.09.12. - Születésnapomra

 2010.09.08. 14:43

Köszöntői Listám:
1. Anya és Apa - egy csodaszép ruhát kaptam Tőlük :)
2. Gábor
3. Erzsike
4. Fenyvesvölgyi Zsuzsa - grafikusművész
5. Téglási Józsika és Muci
6. Sanyi és Mártika - a "Cserepekkel Harcolók Lovagrendjéből..." ;)
7. Kriszta, a legkedvesebb futótársam, még Bp-en
8. Julcsi
9. Mamikám - a Drága!
10. Eszterke, Fanni, Esztike és Attila - már helyére is került az egyik duplo csoki... ;)
11. Anna és Lajos - "csak nekem, nem csak most akciós" diós csigával
12. Lajos és Gabi - akik lélekben velem ünnepeltek, fizikailag pedig Lipcsében
13. Anni Anyu - telefonon váltottunk pár szeretetteljes mondatot
14. Edie - rengeteg apró + nagyon szupi meglepikkel
15. Esztike néni és Józsi - csodaszép rózsával és isteni fincsi szilvás lepénnyel... a többi titok!
16. Sákán Zsófi - remélem egyszer tényleg lesz alkalmam meglátogatni "Spanyolhonban" :)
17. Pogi Timi - még sütit is küldött! :)
18. Rácz Judit - egy csodaszép idézettel
19. Andár Zsuzsa, akivel anno egy csapatban lőttük az aranyérmeket... :)
20. Halasi Gábor
21. Gyarmati Andika és családja - időben, mint mindig
22. Milán - virtuális nagy öleléssel, csak ezért sietett haza, hogy megtehesse... :)
23. Timi Tunéziából :)
24. Sári Gábor és családja
25. Anna Éva Irma :)
26. Marika és Józsi bácsi
27. Juci és Berci
28. Kristóf
29. Jakab Katika - egy volt jó szomszédunk
30. Gálné Varga Kriszta
31. Sanyika, Annamarival és a gyerkőcökkel - duplán is :)
32. Laló és nagyon kedves szülei
33. Mariann
34. Noémi és családja
35. Czine Renáta
36. Péter Timi - védőnő
37. Kálló Kriszta
38. Tibi-kém és Alíz :)
39. Lakatos Adrienn
40. Réka és Gyuri
41.
 Kovács Milánka és családja
42. Csathó Anikó
43. 
Hédi - a váratlan köszöntőm
44. Angolos csoporttársaim és Szabina, az eddigi legjobb tanárom
45. Várkonyi Zsolt - majdnem Bécsből... ;) -és családja
47. egy másik Gábor -  ízlett neki a képviselő fánkom és az Otima 10 is... :)
48. Tamás, akivel még 
Kékestetőn futottunk össze :)
49. Zolcsi
 sPaCe Béni - és ha itt lenne a vége, akkor egy valami tuti: utolsókból sosem lesznek elsők... :)
50. Garancsiné Marika és kedves férje - 3 levelet kaptam Tőlük. Egyik szebb, mint a másik... És olyan nagyon meghatóan szépek... plusz még ajándékot is!
51. Terike néni, Géza bácsi és Kenny
52. Károly, a legfőbb város fősámánja :) Nem, nem késett a leveled. A jókívánságok 365 napig nem késhetnek!
53. Boda Anna és Józsi, akikkel olyan jókat beszélgettünk nem is olyan régen... :)
54. Bea, aki elméletileg küldött e-mailt vasárnap, de egyik címemen sem találtam meg, csupán ezért nem reagáltam le...
55. Karácsonyné Magdika
56. Miki - aki igazából nem az utolsók között van, de nem tudtam, hogy Ő írta az sms-t, számomra is csak napok múlva derült ki...
57. Cseke Sándorné

Hát ennyi... Nagyon szerettem volna egy fénykardot, de ezt most se kaptam meg. :( Helyette kaptam sok minden mást...
A legjobbak: ajándék Berlinből, Zakynthosról, Amerikából és Bécsből no meg hazai tájakról. Csokik, virágok, chilli - gyanítom saját termesztés, sütik, matrac és megannyi levél a hozzávetőleges összegzés... Persze voltak akiknek eszébe se jutottam... És voltak, akik szinte minden felületet kihasználtak, hogy kívánjanak valami szépet nekem.

Nem köszönök mindenkinek mindent. Ez nagyon álszent dolog lenne...

Azoknak szól köszönetem, akik szebbé tették a mai napomat! Kívánom Nektek mindazt a szépet és jót, amit én érzek, amikor Rátok nézek. Köszönöm!

Aki nem ismer, annak meg egy kis érdekesség. A mai nap nem csak a szülinapom van, hanem a "Magyar Dal Napja" is!
http://www.magyardalnapja.hu/

Címkék: fotó zene család utazás ünnep álom ősz barátság bor művészet sztori virág elmélkedés meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr492280407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása