2010.09.01. - Képfelrakós nap

 2010.08.31. 13:07

Ma a nap javarésze Gábor kiállításának a berendezésével telt. Én voltam a szárnysegéd. :)

Persze egy idő után már rendesen befáradtam, és úgy éreztem, hogy nagyon megérdemlünk egy-egy szelet sajttortát, ami titokban maradva ott lapult a hűtőm egyik polcán... ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyen fincsi tortának csakis egy tökéletes bor lehet a kiegészítője, így felbontottunk egy Warre's Otima 10-et, ami egy édes aranymedálos vörösbor. Ajánlom mindenkinek, hogy kóstolja meg, ha alkalma adódik rá! Nekem Londonból hozták, a Gordon's-ból... :)

http://winelibrary.com/wines/30539-Warre%2527s+10+Year+Tawny+Port+Optima+500ML

Címkék: kreatív fotó anglia reklám jazz család barátság bor művészet sztori gasztronómia álomkép

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr722261445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása