Bodzaszörp:

Hozzávalók:
35-40 db. virágzó bodzatányér (nem tetves!)
2 liter víz
3 kg kristálycukor
10 dkg citromsav
1 egész citrom
1 mokkáskanál Na-benzoát
(Ez a mennyiség 5 liter szörp készítéséhez elegendő.)
 
Elkészítés:
A vizet a cukorral összekeverem, hozzáadom a citromsavat és a Na-benzoátot, majd beleteszem a bodzavirágokat (megmosni nem szabad őket). A citromot felszeletelem és hozzáadom a többihez. Végül az egészet összekeverem, egy hétig állni hagyom, néha megkevergetem. Egy hét múlva (amikor a cukor teljesen elolvadt) leszűröm. Vízzel hígítva fogyasztható, sokáig eláll.
 

Kedves Szak-áll! Nem tudtam azonosítani kilétedet, bár szerepeltél a tippjeim között, örülök, hogy felfedted magad. :) A méricskélés azért fontos, mert a blogon szereplő receptjeim kiindulópontot adnak azok számára, akik még csak most ismerkednek a konyhájuk felszereléseivel. Egy kedves rokonom azt mondta, hogy:

Aki olvasni tud, az főzni is tud!
(Muci - a kedves rokon)

Nos, aki ezeket a recepteket elkészíti, az tud olvasni ;) Miattuk méricskélek, mert bevallom én is szemre pakolom bele a hozzávalókat olykor-olykor...

 

Nemrégen fedeztem fel ezt a kislányt Tamás segítségével a zenei palettán. Hallgassátok csak:

https://www.youtube.com/watch?v=GPeB6kGxWY0&feature=related

Néhány helyen azért még elcsúszik, de szerintem van jövője a mikrofon előtt. No, majd meglátjuk. Én mindenesetre nagyon szurkolok Neki!

 

Címkék: zene család barátság receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr92132734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása