Erről a napról javarészt csak ennyit írhatnék. Hiszen a pizza, amit Eszterke keresztlányom gyúrt össze - én csak dobáltam a tálba az összetevőket - olyan fincsi lett, hogy még fotózni is elfelejtettem, ami nálam azért elég különös... ;)

Tegnapi fotókhoz és élményekhez nyúlok hát vissza. Fogatozás során Fanninak is átadtam a gyeplőt, ő hajtott vissza kevés segítséggel a lovardába. Néztek is Rá a birkák, mint az új kapura... vagy valami ilyesmi. :D

Rövidke séta a tónál, majd búcsú a négylábú kedvenceinktől, és autózás "Szúnyog Birodalomba", a Fancsikai tavakhoz. Az esőzéseknek itt is kisebb áradat lett a vége. Egy utat teljesen elvágott a víz.
Jessy? Frédi? Emlékeztek? Ez az út majdnem párhuzamos a műúttal, csak a tó másik oldalán van.

Maradtunk hát a főúton, biztonságban. Itt évek óta újra tollasozhattam! :) Persze az embernek akkor is mozognia kellett, amikor épp nem felé tartott a labda, mert a kis vérszívók potenciális kajaként kezeltek bennünket. Ezért csupán egy szűk órácskát adogattuk a lasztikat, és már menekültünk is haza, ahol tovább folytatódott a játék.

Megtanultunk Rékától UNO-zni, és jókat mosolyogtam, amikor a két Keresztlányommal társasoztunk. Az utóbbi neve: Police. Én voltam a rabló, a két Drágaságom pedig rendőrök, akiknek el kellett volna kapniuk... :D Hááát, nagyon messze jártak hozzám, de sajna nem tudtuk befejezni, mert Réka Apukája jött, hogy hazavigye.

Így zárult a hét, de kaptok még pár tollaslabdás fotót, íme:

Címkék: fotó sport család utazás barátság vicces sztori lovaglás állatok meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr262084445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása