2010.05.30. - Gyermekek napja

 2010.05.20. 22:20

Drága Keresztlányaim! Isten éltessen Benneteket nagyon sok erőben, egészségben és boldogságban!

Minden Gyermeknek és Gyermeklelkű felnőttnek kívánok hasonló szépeket!

Őrizd a kincset, mit gyermekként kaptál,
S ha igaz szívre lelsz:
Ne tartsd vissza - add át!
S ha az a valaki mégis eldobja,
Te ne légy olyan ostoba, hogy bánkódj miatta.
Hisz csak - mert fel nem ismerte -
Kincsedet adta vissza...
- Favale, 2004 -

Egy kis darabka papírra firkáltam fel pár éve ezt a gondolatot. A minap találtam rá, amolyan rendrakás közepette. Úgy gondoltam, jó lesz gyermeknapra.

Kíváncsiak vagytok, én hogyan ünnepeltem?! Családi és baráti körben. Valahogy így:

Címkék: fotó család ünnep barátság sztori elmélkedés a születés csodája

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr762019378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedway Sanyi 2010.05.31. 18:11:41

Jól látom, hogy a bal alsó nyárson van a legszebb sült
szalonna ? hihi

Speedway Sanyi 2010.05.31. 18:15:46

Jól látom, hogy a bal alsó sült szalonna a legszebb ?hihi

Favale 2010.05.31. 20:12:37

@Speedway Sanyi: Nem kérdés, ki volt a nyertes... :D
süti beállítások módosítása