A mai recept nem fog újat mondani, valszeg mindenki valami ilyesmit ütött össze a konyhájában első nekifutásra... a teafőzés után természetesen! :) Inkább csak emlékeztetnék mindenkit, hogy néha a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb dolgokat hagyjuk ki. Én évek óta nem ettem ilyesmit, valahogy el is felejtettem már, milyen fincsi is tud lenni az ilyen egyszerű étek! Aztán valamelyik este jött a gondolat, amit gyorsan kiviteleztem. Ez zárult a képen látható eredménnyel. Megmondom őszintén, szeretem azt a verziót is, amikor a lecsóhoz van keverve a tojszli, de ez cseppet sem kicsit csípősre sikeredett, aminek az élvezetét nem akartam tompítani azzal, hogy belekeverek bármit is. És akkor most jöjjön a kép:

Hozzávalók:
paradicsom
hagyma
paprika
olaj
tojás
házi kolbász


fehérbors

Arányok ízlés szerint... :) Elég nehéz elrontani... Ha mégis sikerül, reménytelen eset vagy! :D

Címkék: fotó család barátság receptek meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr851715406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása