2010.02.08. - Szőke voltam...

 2010.01.24. 21:39

A mai bejegyzésem semmi esetre sem egy olyan történetről fog szólni, amikor valamilyen oknál fogva "hülemüle" voltam. :) Ez egy tény. Barna hajjal születtem, ami egy éves koromra aranyszőkévé változott. Aztán a sors fintora, hogy újra bebarnult a hajam... Valszeg Anya kitett a napra, és attól... Már reklamáltam, de mostanra belenyugodtam. Tehetek mást?! Végülis tehetnék... de a hidrogént se másra ne dobják, se pedig a fejemre!

Hiszitek, vagy nem, lentebb a képek bizonyíték gyanánt. Sajna akkor még nem volt jellemző a színes fotó, vagy nagyon drága volt(?), nem tudom. Mindenesetre akkor még nem ismerték a photoshopot :)  Ahogy így belegondolok, a családban a lányok közül csak én vagyok barna hajjal megáldva. Mindenki más szőke. Enikő, Eszter, Rita,  Fanni és még Keresztlányaim: Szofi, Réka és Eszterke is! :)

No, íme két fotó, amin még jól nézek ki... ;)

Címkék: fotó család ünnep ősz vicces sztori elmélkedés meglepetés álomkép a születés csodája

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr401699172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedway Sanyi 2010.02.08. 15:10:15

Valcsi!Te mindig tudsz valami újat írni nekem . Csak így tovább. Különben Mártikának meg szőke haja volt egészen az általános iskola alsó tagozatáig. Utánna lett barna. Az én hajam elemzését -idő hiányában - majd máskor.Sanyi
süti beállítások módosítása