Sokat törtem a pici fejemet, hogy egy ilyen nagy kaliberű recept közlése utáni napon - mint a képviselő fánk - vajon mit is fogok majd írni. Aztán úgy döntöttem, hogy kaptok pár fotót, amit ötletként ajánlok kreatív lelkitársaimnak. Aki nem ilyen ügyes kezű, gyorsan ajánlja az oldalamat valakinek, akiből kinézi, hogy képes elkészíteni... :)

Az első képen egy béka látható kígyóubiból, egy darabból kifaragva. (Csak azért írom, ha valaki nem látná benne... ;) ) A nyelvén épp egy bogárka imitáció borsszemekből... :D

 

 

 

 

 

 

 

 


Ha van ismerőseid között valaki, aki (sz)ámítástechnikában guru, bizti örülni fog egy új egérnek... mondjuk trapistasajtból faragva! Bár ezzel kapcsolatban azért vannak kétségeim, mert aki kapta tőlem, valahogy úgy rémlik annyira nem volt oda. Persze lehet, még túl reggel volt egy ilyen "trauma" feldolgozásához... :) És a lángost valahogy jobban dicsérte, pedig ezen sokkal többet agyaltam... Emlékszel? A lángos receptjét már írtam, még valahol a naplóm nagyon elején.

Befejezés képpen pedig itt egy harapós krokodil, reteknyelvvel. No comment.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most pedig szeretnék még pár dolgot mesélni a tegnapomról. Rengeteg ajándékkal lettem elhalmozva. Nem is értettem már a nap végére, hogy miért is. Ok, persze tudom én, itt a karácsony. Szóval most jönnek a köszönő sorok:

Kedves Ica néni! Köszönöm szépen azt a sok virágos kelléket, amikből kedvemre alkothatok, ha megszáll az ihlet. A legjobban talán mégis az álarcnak örülök! Remélem kapok majd egy meghívást maszkabálra, mert most már nem lenne gond, mi mögé bújjak.

Kedves Tünde! Imádom ezt a csillagot, azt hiszem szentelek neki egy napot, hogy más is megtanulhassa. :)

Kedves Eta! Nagyon kellett ez a beszélgetés. Úgy érzem megerősített. Köszönöm a szép fotódat is. Kellemes emlékeket idéz bennem.

Kedves Katika! Köszönöm ajándékodat, örülök, hogy te választottál, és nem én. Évről évre mindig meg tudsz lepni. Ez hihetetlen.

Kedves Zoli! Kicsi a világ, újfent sikerült ezt alátámasztanunk. A pogi recepted, tényleg isteni! Bocsi, hogy nem hittem el elsőre, hogy tényleg Te sütötted... :) Köszönöm a receptet, hamarosan ki fogom próbálni, nekem is sikerül-e ilyen fincsire. No és a virtuális kézcsók ari dolog volt! :)

Kedves András! Örültem, amikor azt mondtad, be fogod paszpartuzni a Harc a falatért című fotómat. Idén asszem ez a fotóm sikerült a legjobban... vagy ha nem is, hozzám ez áll a legközelebb. Viszlát a Tankcsapdán! :)

Drága Tanár Úr! Örülök, hogy találkoztunk. Remélem jövőre több ilyen alkalom lesz.

Kedves Fotóklub tagok! Mindenkinek áldott ünnepet és jó fényben gazdag egészséges új esztendőt kívánok!

Kedves Józsi! Várom a fotókat! Remélem körlevelezed, amiket készítettél.

Kedves Sanyi! Már eszegetem a mogyorót, amit pucoltál nekem. Ez még a pécsi szállítmány, ugye? Megismerem ám... :)

Drága Mamikám! Köszönöm a délutáni teát, megyek máskor is! ;)

Drága Apa! Utolsónak hagytalak, de csak mert Te vagy a legfontosabb. Köszönöm szépen azt a kis üvegangyalkát, tényleg nagyon kedves és szép. Sikerült meglepned!

Címkék: kreatív fotó család farsang ünnep karácsony barátság tél tea gasztronómia meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr301590756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ph0t0 2009.12.17. 22:42:29

Finom az egérhús, de az ébredés hosszú folyamat, ami során bizony lassan bootolnak be a különböző tekervények :)
süti beállítások módosítása