A fentebbi egy komoly befenyegetés akart ám lenni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évet számtalan módon lehet zárni. Összeszámolhat az ember sokféle mindent. Mely napokért volt érdemes élni, hányan bántották meg a lelked a mélységéig, vagy bántak veled lenézően, kik álltak olyankor melletted, kik voltak, akikre mégse számíthatsz többé... Minek?! A jó dolgokat úgyse felejtjük el, azokra érdemes emlékeznünk, a rosszakat meg a legegyszerűbb, ha kikiabálja az ember magából. Persze sokan vagyunk úgy, hogy amikor kellene kiabálni, hát nem tudunk. Sokszor nem mondunk el valamit, hogy ne bántsuk meg a másikat. Én is ilyen vagyok. Gyűlik bennem a cucc, aztán van egy pont, amikor már nincs tovább. Hogy ezt ne érjem el, minden évben terápiásan elmegyek pár Tankcsapda koncertre, ahol aztán feltűnés nélkül kiabálhat az ember. :)
Komoly! A legjobb hely, ahol kiadhatod a feszültségedet! Amúgy is jól érezheted magad, ha épp Neked nincsenek ilyen gondolataid, és egy boldog harmonikus életet élsz. - Bár ez évben valaki azt mondta nekem:

A boldog élet illúzió. Senki nem boldog igazán, de mégis előszeretettel hitetik el veled, csakhogy még pocsékabbul érezd magad...

Ti mit gondoltok? Igaz lehet? Én elsőre mosolyogtam rajta, de most már látom, hogy lehet benne valami...

Szóval, így az év vége felé még koncerteznek pár helyen a "Fiúk":
Ma Kaposváron, holnap Zalaegerszegen, 18-án Szegeden, 19-én Budapesten kiabálhatjátok Ti is Velük, hogy:

Tudnod kell, hogy a felhőkön túl mindig kék az ég, de
Két
lábbal a földön azér’ annyit mégis kérdeznék, hogy:

Hova tart mondd csak a Világ, mi?
A fele semmi, de a fele valami, és
Az a fele olyan dolgokkal van tele,
Amire itt mindenki kíváncsi...

Az igazi nagykoncert viszont DEBRECENben lesz, 29-én a Főnixben, ahol tutira megtalálható leszek! ;) Íme egy tavalyi kép, csak Nektek, csak most akcióban.
Mit nem adnék, ha fotózhatnék idén...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt mondta az orvos, ha a szíved fáj is néha,
Adj rá hangerőt, és jobban leszel a rocktól!
Nem a szesztől, nem is a drogtól,
De a gitártól meg a dobtól
Végül tényleg jobban lettem:

Köszönet Doktor!

 

Címkék: fotó zene reklám utazás koncert idézet tél tankcsapda

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr881579079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása