Valóban: Kincs Ő! Szófia Amanda és Réka után immár háromszoros keresztanyuka lettem! :) Ez akkor ugye azt jelenti, hogy nagycsaládos vagyok?! A három gyerek meg is lenne... ha azt veszem a 4 (esetenként több) kerék is... Elvégre busszal szinte bárhova eljuthat az ember! ;)

Eszterke történetét írom most le Nektek. Íme, egy kép kettőnkről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár hete történt, hogy a szülők megkérdezték, vállalnám-e ezt a feladatot. Igazából az én "Tücsök-mókusomhoz" születésétől fogva szeretetfonálkák láncolnak, az évek pedig igazolták, hogy mindez a legteljesebb mértékig kölcsönös.

Amikor Eszterke megszületett, valahogy nem lett keresztszülő választva neki. Az idő telt-múlt, a vége pedig az lett, hogy Ő választott. Engem! Úgy érzem ez hatalmas megtiszteltetés! :) Bár őszintén szólva, nem fogom tudni jobban szeretni, mint eddig, mert a szívemből már régen Övé egy darabka. Bár mindenki figyelmébe ajánlanám eme igazságot, amire Anyukám tanított:

A szeretet az egyetlen dolog a világon, ami kettéosztva több lesz... Ráadásul nem vesz el a szeretetből, amit addig éreztél, csak új távlatokat nyit a világra!

Eszterke keresztlányom - hű de jó ezt leírni! :) - tegnap, Mikulás napján kapott meg hivatalosan keresztmamaként. Kora reggel indultam autóval, hogy meglepjem. Mivel tudtam, hogy erre az ajándékra vágyik, így nem volt sok bajom, hogy mit is vigyek. Az érkezésem is nagyon időzítve volt. Attila - Eszterkém Apukája -, épp a piacról hazafelé jött, és kanyarodott be a kapun. Ekkor elindítottam Diana Krall karácsonyi albumáról a Santa Claus Is Coming To Town című slágert, lehúztam az autó ablakait, és míg bal kézzel ráztam a nem kicsi rézcsengőt, jobb kézzel szépen bekormányoztam az autót a számomra üresen hagyott helyre. Ja, és persze tettem mindezt Mikisapiban énekelve! :) Na mennyire jó a képzelőerőd?! Hihi... Hidd el, a valóságban még viccesebb volt az egész. Még a szomszéd is hangosan nevetve integetett, miközben csak azt hajtogatta, hogy ez hihetetlen, de jó! Én amúgy hiszem, hogy a szeretteimért bármit, szóval akár bolondnak is gondolhattok, nem érdekel! :)
Aztán jött a következő felvonás, kipakoltam a csomagtartó tartalmát, ajándékosztás, meg az önmagam ajándékozása. E
gy szép, bordó sálamból masnit kötöttem a nyakamba, így mondtam el a Drágaságnak, hogy lám csak, teljesült az álma. Persze vittem mást is, amit a Télapó nálam hagyott... Tudjátok! ;) Az öröm hatalmas volt, szóval megérte!

Kedves Esztike! Köszönöm a finom ebédet, örülök, hogy ott lehettem Veletek!

Amúgy egy érdekesség... Mind3 keresztlányom szőke és kék szemű csodaszép kislány! Olyan fura... :)

Kedves Évi, Anna, Irma! Boldog Születésnapot Kívánok, erőben, egészségben, boldogságban!

Kívánok mindenkinek annyi szeretetteljes és őszinte gyermeki ölelést, amennyit Eszterkétől kapok! Azt hiszem jó ideig senki nem fogja túlszárnyalni ezt az ajándékomat. Hiszen mikulásra kaptam egy imádnivaló gyermeket! :)

Végül egy dallal zárnám a mai napot. Sajnos nem találtam meg a neten Posta Victor előadásában, mert szerintem úgy az igazi, de hallgassátok azért szeretettel:

https://www.youtube.com/watch?v=Lzh4YdE_5nw

Címkék: fotó zene család utazás ünnep karácsony idézet tél sztori meglepetés diana krall

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr281562114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása