Képzeljétek! A hét elején kaptam cukrász nagynénémtől egy kis vajkrémet. Gondoltam: szuper, lehet gyakorolni a díszítést! :)

A vajkrém egyik részét ételfestékkel megfestettem, majd kikentem vele az amúgy fehér tányér egy részét. Kúpot formáltam celofánból, beletettem a vajkrémet, majd kivágtam a csücskét. Aztán elkezdődött a kísérletezés.

Gondoltam, ha már itt a karácsony, mint közelgő ünnep, hát olyan motívumokat gyakorlok be, mert ha lesz kedvem, időm, és hozzávaló anyagom, akkor majd így fogom díszíteni a desszertes tányérkákat.

Gyermekkoromtól kezdve szerettem nézni, hogyan díszít Anna egy tortát, milyen szépen és gyorsan formálja a betűket ebből a főzött krémből. Hát nem semmi! Komolyan mondom, első ránézésre nem is tűnik annyira nehéznek, de próbáld csak ki! Nos, most ezek - amit láthattok is - lettek a főremekek. Remélem legközelebb már jobban fog sikerülni! Na meg a befektetett időből is le kéne faragni... :)

Drága Anna! Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! Ennyit sikerült kihozni belőle... Nagyon reménytelen eset vagyok?!
A többi nem publikus! ;)

Címkék: kreatív fotó család ünnep karácsony receptek gasztronómia hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr841559828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása