Magdika barátném készített egy adventi koszorút nekem, amit az egyszerűsége tesz magával ragadóvá. Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye, hogy ugye? Aki kicsit elszámolta magát, és még nem gyújtotta meg az első gyertyát, vagy netán még most ül neki, hogy saját kezűleg készítsen egy koszorút, nyugodtan vegyen mintát róla. Kell egy aranyfestékkel lefújt koszorúalap, 4 toboz, 4 mű mikulásvirág, fenyő vagy műfenyő, 8 masni, egy kevéske piros gyöngyfutó, és ami az elmaradhatatlan: 4 gyertya. Bevallom őszintén, idén valahogy az enyém nem lett valami kreatív. Olyan lett, mint egy sírcsokor... Szóval ki is vittük a temetőbe. Nemtom, valahogy nincs karácsonyi hangulatom, és hangulat nélkül nem tudok alkotni. Pedig most már akármerre megy az ember, mindenhol mikulás, fenyő, egyéb ünnepi díszletek néznek vissza ránk. Mégis kell az a spiritusz, az a valami, vagy valaki, ami / aki kihozza belőlem ami végülis valahol még bujkál bennem. Mivel idén a legfőbb kreálmányom a saját kezűleg varrt mikulászacsik, asszem nem vagyok a toppon. Kértek róla fotót? Kértek vagy nem, kaptok! :)

 

 

 

 

 

 

 

 


Vagy 2 éve egy leértékelésen vettem a függönyboltban egy fél méter széles bordó organzát, egészen vicces áron. Ebből szabtam téglalap alakokat, majd varrtam belőle zsákocskákat. Mikor megvettem már tudtam, hogy valamikor ez lesz majd belőle, de eddig sosem volt rá időm, hogy kivitelezzem. Idén végre tudtam szakítani rá egy keveset. Na mit gondolsz? Megérte?

Azért ne keseredjetek el, az elmúlt években készítettem jó pár dolgot, amit megoszthatok Veletek! Aki tehát túl van az adventi koszorú project-en, és már a mikulásokat is becsomagolta, annak íme egy következő tipp:

 

 

 

 

 

 

 

 


A szaloncukor, amit nem kell muszájból megenned - tehát nem hizlal, dekoratív és évekig szépítheted vele az ünnepek körüli napokat. Nekem a konyhai adventi tálacskám díszlete lesz, egészen karácsonyig. Aztán persze a karácsonyfára akasztom majd, ahogyan azt tavaly is tettem. Addig még valahogy csak kibírom, hogy ne egyem ki alóla a mogyit... ;)

Elkészítése pedig a következő képpen megy:
Vágj egy karácsonyi mintás anyagból egy négyzetet. Varrj a két végére szalagot, majd hajtsd ketté hosszában úgy, hogy a színe befelé legyen. Varrd végig a szélét, majd fordítsd ki. Már csak egy kis vatta kell, mint bélés, és arany szalag, elkötözni, amit kell, hogy cukorkaformát kapj.

Jó munkát az elkészítéséhez! :)

Címkék: kreatív fotó ünnep barátság tél meglepetés hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr781558990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása