Szerintem egy karácsonyfa akkor igazán a miénk, ha azon van pár saját kezünkkel készített dísz is. A képen egy ilyet láthattok. Mivel imádom a lovakat, varrtam egy piros, karácsonyi mintás anyagból egy lovacskát. Elkészítése nagyon egyszerű. Rajzoljunk egy formát, varrjunk össze két anyagot úgy, hogy hagyjunk egy kicsi hézagot. Ezen keresztül fordítjuk ki, majd tömjük ki vattával. ( Én a hasán hagytam...) Aztán kézzel eltüntetjük a kifordításhoz szükséges lyukas részt, és felvarrjuk a sörényrészt, no meg a farkincát. Aki akar, még egy gyöngyöt varrhat a szem helyére. Nekem így tetszett - szemtelenül! :)

Képzeljétek! Ma előhalásztam a 3 éves adventi koszorúmat! És láss csodát! A fenyő teljesen hibernálódott rajta. Nem hullott le a tűlevele, ki tudja miért. Meg se látszik, hogy több éves... Nem Tesco-s, de gazdaságos... :D Csak a gyertyákat kell lecserélnem, és máris készen van! A kedvetekért itt egy fotó róla.

Kedves kertbarát olvasóim! Itt az ideje, hogy aki rózsát tart, és jövőre csodaszép virágokban szeretne gyönyörködni, a földjüket egy kicsit átforgassa marhatrágyával. Mi évek óta trükközünk vele, és nagyon szép vágórózsáink nőnek egész késő őszig. Na nem mondom, maga a feladat nem olyan vonzó, de megéri! :)

Drága Sanyi! Köszi a segítséget az adventi előkészületekben! :) Puszillak!

Címkék: kreatív fotó ünnep karácsony tél lovaglás hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr221547838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almawad 2009.12.01. 13:53:58

szia ! teljesen elbuvolt blogod egyszerusege es szepsege . direkt ezert kerestem ki ezerves jelszavam , hogy elmondhassam neked.milyen bajos es unnepi ez a lovacska !

Favale 2009.12.01. 14:11:56

@almawad: Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! Próbálok még pár ötletet adni karácsonyig, hátha megtetszik valamelyik és elkészíted. :)
süti beállítások módosítása