2009.11.24. - Neked

 2009.11.16. 23:36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emlékül - Neked


Te voltál a Fa, én meg csak egy Falevél,
Találkoztunk, midőn hozzád sodort a szél.
Megpihentem Nálad, jól éreztem magam,
Fontosabb lettél, és én szó nélkül hagytam.

Volt egy a gondolatunk, még több, mikor nem,
Úgy éreztem sokszor: Te inspirálsz engem.
Megtanultam főzni, no meg sok minden mást,
Kihoztad belőlem a kreativitást.

Köszönök most minden jót, amit csak kaptam,
Bocsáss meg, ha végül csalódást okoztam.
Most új utakra kelek, felkapott a szél,
Szívem is majd megnyugszik, beköszönt a tél.

Végére tartogattam pár kívánságot:
Gyógyítsd meg, ha tudod az egész világot...
Légy boldog azzal, kit szíved-lelked keres,
Teljesüljenek vágyaid, légy sikeres!

Viszlát "Testvér" találkozni fogunk mi még,
Hisz így volt megírva valahol nagyon rég...

(saját szerzemény)

Címkék: fotó irodalom álom szerelem barátság tél sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr751530749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása