Tavaly tavasszal történt, egy boldog napon, hogy egy kedves ismerősömmel kimentünk az állatkertbe. Mindketten szeretünk fotózni, szal elég jól el is voltunk, míg egyszercsak vendégemhez odalépett egy biztonsági őr, és kissé emelt hangon kezdett el neki valami hasonló monológot:

- Igazán jobban figyelhetne a gyermekére! Nem látja hogy átmászott a kerítésen? Ezek a mai szülők! Nem szabad ám mindent megengedni, itt szabályok vannak, amiket be kell tartani, mert baj is lehet belőle... etc.

És mondta, mondta, mígnem elfogyott a levegő... Kihasználva ezt a másik fél, nyugodt hangon csak ennyit mondott:

- Nem a mi gyerekünk.

Merthogy olyan 4-5 méterre álltam, köztünk a kislány, aki időközben visszabújt a korlát mögé, majd elszaladt, valszeg az igazi szülei felé. :)
Sztem embert még nem láttatok olyan zavarban. Az őr ezek után még habogott pár szót, amit úgy értékeltem, valami bocsánatkérés-féle lehet, de nem nagyon tudtam figyelni a részleteket, mert arra koncentráltam, hogy ne kacagjak fel hangosan!

Na mit gondoltok? Mit kapott karácsonyra az "újdonsült apuci"?
Aki egy kislányka dióbélbabára tippelt, az nyert tőlem egy mosolyt! ;)

Címkék: karácsony sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr551517832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása