2009.10.10. - Meglepi

 2009.10.09. 10:17

Mostanában olyan sok meglepő dolog volt az életemben. Nem is tudom, talán tényleg változnom kell, hisz ahogy haladok az utamon, körülöttem már semmi sem olyan, mint volt. Jöttek felhős korszakok, aztán megintcsak egy fénysugarat követett a szívem, talán hiába... Fura érzés, amikor egy útkereszteződéshez érünk, ám valamelyik út előtt olyan akadály áll, amely meghatároza merre is induljunk tovább... nos az talán már önmagában is az. Fura érzés. Egészen egyszerűen nem találok rá jobb kifejezést. Milyen kár, hogy ilyenkor nem segíthet Liliom. Liliom a kedvenc lovam. Leginkább úgy gondolok rá: edzőtársam. Ezen akadály lekűzdésében azonban nem segíthet. Egyszer olvastam valahol, hogy az élet nagy pillanataiban az ember mindig egyedül van. Lehet benne valami. Nos ennyit rólam.

Ha megfogadtátok a tegnapi tanácsomat, és sétáltatok egyet az erdőben, akkor talán gyűjtöttetek is pár tobozkát, makkot, miegymást. Ezek rendkívül szuper alapanyagok ugyanis egy kis kedves erdei manó megalkotásához, avagy egy kismadárkához, mely olyan jól mutat majd a karácsonyfán. Merthogy mindjárt elszalad ez a pár nap/hét/hó, és már a lábunk alatt ropog a hó! Képet mindenképpen fogok mellékelni, mert én már alkottam ilyet. Sajna most az a háttértároló, amin azon fotók lapulnak most nagyon messze vannak tőlem, de hamarosan bepótolom, mire is gondoltam.

Ui: Drága Béni! Tudom, utálsz olvasni... Nemsokára azonban bepótolom a képeket! Itt és most le is teszem a Vale-esküt rá. :) Kitartást, és jobbuljál meg!
Amúgy Apa kisebb koromban mindig arra tanított - somolyogva, csakis - hogy olyan szegény sose legyek, hogy ígérni se tudjak... ;)

 

 

 

 

 

 

 

 
Az ígéret szép szó, hát betartottam! :) Az én kis erdei manómnak 1-1 fél mogyoróhéj a lába, 1 fordított toboz a teste, falevélből vágtam neki  kézformát, egy gömbölyű termés a feje - sajna ezt nem tudom azonosítani, mi lehet... (bocsi :) ), 1-1 babszem a szeme, mogyoróhéjból vágtam neki szájat, és raffiából csomóztam neki hajat. Mindezt ragasztópisztollyal segítettem egységgé... Remélem tetszik! :)

Ui.2.: Drága Timi! Köszönöm szépen azt a rengeteg mogyorót! Látod? Máris alkotóeleme lett valami nagyon kedvesnek! :) Már alig várom az esküvődet! :)

Címkék: kreatív ősz karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr721438265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása