Úgy gondoltam nem írok a két toronyról, de csak nem bírtam megállni. Mennyi ártatlan áldozatot követelt, milyen sokan vesztették életüket csak mert próbálták embertársukat menteni... Így a nap első gondolata az Övéké...

És most lássuk, mit is ígértem!

2009. November 18-án Diana Krall koncert lesz a Budapest Sportarénában!

Én a De-Lovely című filmben láttam és hallottam először, utána kezdtem el keresni hogy ki is Ő valójában. Számomra az egyik legkedvesebb előadóvá vált. Etalon, mert a profizmus és a tehetség hallatszik előadásában. Tisztelem, mert tudom, mit jelent megtanulni zongorázni. Rengeteg lemondással és kitartással jár. Hányszor szerettem volna játszani kint az udvaron a többi gyermekkel, hányszor próbáltam volna kibújni a még több házi feladat elől. Végül mégiscsak elvégeztem a zongora szakot, bár akkora tehetség sosem leszek, mint Diana, mert az én életem mást tartogat; ez úton szeretném megköszönni szüleimnek, hogy a zeneszeretetre és a kitartásra a zongorán keresztül neveltek.

Diana Krall 1964-ben született Kanadában, Nanaimo városában. Már 4 éves korától zongorázni tanult, 15 évesen pedig már komoly tehetségnek számított.

Zenei képzettségét az Egyesült Államok neves konzervatóriumaiban tökéletesítette: Los Angeles-ben, Boston-ban, New York-ban. Első albuma ’93-ban jelent meg Stepping Out címmel.

A The Look Of Love albumáért 1999-ben megnyerte első Grammy díját - jazz kategóriában. Azóta Ő a legkeresettebb női jazz előadó, aki díjak tucatjait nyerte meg. Elsőrendű zongorajátékával és összetéveszthetetlen hangjával igazi csemege lesz!

Hajtsunk fejet minél többen a Művésznő tehetsége előtt!

Remélem találkozunk! :)

 

Címkék: zene jazz álom ősz diana krall

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr381374542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása